Poradna

stížnost na činnost recepce

JUDr. Milan KRÁL 21.11.2017
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem na vašich stránkách nenašel žádný kontakt na vedení vaší kliniky, rozhodl jsem se napsat svoji stížnost sem.
Dne 21.11.217 v 09,45 hod. jsem se dostavil do recepce Palas Athena s poukazem na vyšetření/ošetření od mé kožní lékařky MUDr. Gerstmanové. Předložil jsem potřebné doklady a chtěl jsem se objednat na výkon. Paní v recepci mi řekla, že vzhledem k tomu, že je málo pacientů, že můžu rovnou počkat na přijetí v ordinaci chirurgie. Já jsem s tím souhlasil a sedl jsem si v čekárně. Když jsem po 45 minutách čekání zjisti, že už byli na řadě všichni pacienti, kteří byli přede mnou ale zároveň i 10 pacientů kteří přišli za mnou, šel jsem se zeptat na recepci zda na mně nezapomněli. Paní recepční mi arogantním tonem oznámila, že ona určitě ne. V recepci byla přítomna jedna sestra z ordinace a ta se zeptala na mé jméno. Když jsem jí ho řekl tak mi řekla, že mé papíry jsou u nich, že ale mají starší pacientku na vozíku a že to bude ještě trvat dlouho. Řekla mi, že mé papíry dá do jiné ordinace a pak, že už přijdu na řadu. Po další půlhodině když všemi ordinacemi prošlo nejméně 5 pacientů jsem šel na recepci a požádal o vrácení mých papírů, že se přijdu objednat jindy. Na to mi paní z recepce papíry přinesla a řekla mi, že když se mi tam nelíbí, že můžu jít klidně jinam. Na můj dotaz co tím myslí mi řekla že nemůže všechno řešit, na to že má malý plat. Já jsem požádal o objednání a to bylo učiněno na 28.11.217 v 13.00 hod.. Když mi paní v recepci předávala průkazku o zdravotní péči s vyznačením data a hodniny návštěvy mi ještě s arogantním úsměvem řekla abych nepočítal že ta doba uvedená na průkazce je definitivní a že budu ošetřen přesně v tu dobu. Poté jsem radši vaši kliniku opustil.
Proč celou událost vlastně popisuji. Myslím si, že by recepční měl někdo poučit jak se chovat k pacientům. Měla by si uvědomit, že každý člověk , který k přijde k objednání je nemocný a ze své nemoci vystresovaný. Arogantní a povýšené chování recepční jim stres jenom zvýší.
Já osobně jsem byl na vaší klinice 3x operován s kýlou. Vždy jsem vaší kliniku dával za vzor perfektního ošetření a profesionálního chování personálu.Všem jsem vaší kliniku doporučoval. Svůj postoj budu muset kvůli dnešnímu incidentu asi přehodnotit.